Защо физическите упражнения са важни за по-възрастните?

13.08.2021 13:38:26

Защо физическите упражнения са важни за по-възрастните?

Във всяка възраст поддържането на добра форма е важно не само за физическото ни здраве, но и за психическото. Предвид епидемичната обстановка, повечето от по–възрастните избягват разходките и активностите на открито. 

Защо поддържането на добра физическа форма е особено важно за по–възрастните?

  • Когато остаряваме, мускулите ни отслабват и физическата ни сила намалява, а костната ни маса се започва да се изчерпва, което предразполага към по–лесни счупвания на костите. Редовните физически упражнения, забавят процеса на остаряване и отслабване, което ни помага да се справяме с ежедневните задължения като ставане от леглото, почистване на дома и пазаруване.
  • Упражненията намаляват риска от здравословни проблеми. Проучванията показват, че редовната физическа активност намалява риска от сериозни здравословни проблеми като диабет, сърдечни заболявания, сърдечен удар и деменция.
  • Упражненията повдигат тонуса и се чувстваме по–добре. Когато спортуваме, тялото ни произвежда ендорфин, който е известен като „хормона на щастието“ и се чувстваме по–енергични и щастливи.

След като живота ни се промени, в следствие на COVID – 19, голяма част от по–възрастните изгубиха ежедневните си рутини. Упражненията много добре ще се включат в ежедневната им програма и ще ги накара да очакват времето за спорт с нетърпение. Специалистите препоръчват 150 минути физическа натовареност на седмица за хора над 65 години.

Коментари

Тази статия все още няма коментари

Остави коментар

Полезна информация

Полезна информация

Защо физическите упражнения са важни за по-възрастните?

Защо физическите упражнения са важни за по-възрастните?

Във всяка възраст поддържането на добра форма е важно не само за физическото ни здраве, но и за психическото. Предвид епидемичната обстановка, повечето от Във всяка възраст поддържането на добра форма е важно не само за физическото ни здраве, но и за психическото. Предвид епидемичната обстановка, повечето от 2021-08-13T13:38:32+03:00 Защо физическите упражнения са важни за по-възрастните?

<p><span style="font-weight: 400;">Във всяка възраст поддържането на добра форма е важно не само за физическото ни здраве, но и за психическото. Предвид епидемичната обстановка, повечето от по&ndash;възрастните избягват разходките и активностите на открито.&nbsp;</span></p> <p><span style="font-weight: 400;"><img alt="" src="https://cdncloudcart.com/18748/files/image/summer-walk.jpg" /></span></p> <p><strong>Защо поддържането на добра физическа форма е особено важно за по&ndash;възрастните?</strong></p> <ul> <li style="font-weight: 400;" aria-level="1"><span style="font-weight: 400;">Когато остаряваме, мускулите ни отслабват и физическата ни сила намалява, а костната ни маса се започва да се изчерпва, което предразполага към по&ndash;лесни счупвания на костите. Редовните физически упражнения, забавят процеса на остаряване и отслабване, което ни помага да се справяме с ежедневните задължения като ставане от леглото, почистване на дома и пазаруване.</span></li> <li style="font-weight: 400;" aria-level="1"><span style="font-weight: 400;">Упражненията намаляват риска от здравословни проблеми. Проучванията показват, че редовната физическа активност намалява риска от сериозни здравословни проблеми като диабет, сърдечни заболявания, сърдечен удар и деменция.</span></li> <li style="font-weight: 400;" aria-level="1"><span style="font-weight: 400;">Упражненията повдигат тонуса и се чувстваме по&ndash;добре. Когато спортуваме, тялото ни произвежда ендорфин, който е известен като &bdquo;хормона на щастието&ldquo; и се чувстваме по&ndash;енергични и щастливи.</span><span style="font-weight: 400;"></span></li> </ul> <p><span style="font-weight: 400;"><img alt="" src="https://cdncloudcart.com/18748/files/image/senior-couple-training-together.jpg" /></span></p> <p><span style="font-weight: 400;">След като живота ни се промени, в следствие на COVID &ndash; 19, голяма част от по&ndash;възрастните изгубиха ежедневните си рутини. Упражненията много добре ще се включат в ежедневната им програма и ще ги накара да очакват времето за спорт с нетърпение. Специалистите препоръчват 150 минути физическа натовареност на седмица за хора над 65 години.</span></p> <p></p>

Сравнение на продукти
Нашият онлайн магазин използва така наречените „Бисквитки“ Научете повече за нашата политика за поверителност и нашата политика за Бисквитки